Herinneringendingen van Sophie

Vriendschap en andere mooie dingen

By 09:52

In het kader van Valentijnsdag, sjeesde ik Nederland door. Toen ik mijnovchipkaartofzo.nl opende, bewonderde ik mijn train trip: Nijmegen-Arnhem-Nijmegen, én zelfs een stukje met de bus. Heen dan. (Diezelfde lijn terug vond ik niet.) Ik ging achter/voor/onder/boven mijn/mams/onze computer zitten en schreef: dit. Over vriendschap en liefde. En janknummers en verder huilen- lief zijn en speculerend toekomstperspectief.

Oef, dit is wat ik doe. Beetje schrijven, beetje fietsen, beetje mijn eindexamens en deadlines voor het baantje halen. Eens in de maand vind je onder 'Scholieren.com' mijn meest popiejopie blogs. (Uiteraard mag je ze zelf eerder opzoeken en mieters lange reacties achterlaten, terwijl je je slanke scholieren patatje naar binnen douwt- want skeer.)

Carnavalsoptocht
Bij ons in Nijmegen en Omgeving, ligt Groesbeek: volgens Wikipedia (Wikipedia heeft altijd gelijk) is Groesbeek relatief Nederlands' grootst carnvalvierend dorp. (Wikipedia heeft altijd gelijk- hier is geen discussie over mogelijk.) Ik ging er heen en fotografeerde: koeien, confetti en loslopend wild.

Kiezen kan'k nie
Nederlands, Rechten, Psychologie of toch iets op de Kunstacademie? Iets als... Audiovisuele Media? De afgelopen tijd heb ik reteveel open dagen bezocht, maar de tijd dringt: nog maar één jaar! (En ik ben al twee jaar bezig onder het mom van 'je kunt er maar nooit vroeg genoeg bij zijn'.) Lees mijn struggles hierrrr.

Saar heeft scoliose
Het is vreemd om je zus te interviewen; een eigenlijk veel kleiner zusje met een genezen ruggengraat. Hoe is het om scoliose te hebben? Zo'n boog van extreem veel graden? Wat werd er beperkt en kan nu weer na je operatie? Je vindt het hier.

Nooit meer patatjes waterfiets
Sandra heeft een spastische darm en mag nóóit meer patatjes waterfiets eten. (Nu, tegelijk, met z'n allen: "OH WAT ERRUGG!" Wel een TorenC stem opzetten, hè. Anders is 't nep.) Hoe zit dat eigenlijk? Wat the fuck is dat? Dans je nog wel? Duik je nog wel 'ns spontaat een pizzatent in? Sandra beantwoordt de vragen hierr.

You Might Also Like

0 reacties